Kosten excl. B.T.W.:
Op aanvraag
Meer informatie

Consumentenactivatie

Hoe mooi is het als je als merk of dienst recht in het hart van de doelgroep je merk onder de aandacht kunt brengen? Opmerken kan dit voor jou organiseren binnen sportkantines en recreatiekantines. Van leadgeneratiecampagne tot aan display’s op de vloer om je product gedurende een periode onder de aandacht te brengen bij de bezoeker van de kantine. Wij bouwen er een feestje van op de vloer.

Opmerken verzorgt de totala campagne op de vloer. Met bestaand materiaal van jullie merk of campagne of een door ons ontwikkelde campagne inclusief campagnemateriaal.

We organiseren het feestje bij tenminste 75-100 kantines voor een periode van 6 weken en zorgen ervoor dat jouw merk optimaal de doelgroep bereikt. De stappen die we hiervoor zetten zijn:

  1. Intake en kaders
    Wij gaan met je in gesprek over je merk/dienst en bepalen samen met jou de gewenste kaders van de campagne en bespreken de gewenste selectie van de doelgroep. Dit kan zijn een hele specifieke groep (bijvoorbeeld: Hockeyclubs) of een brede groep (een mix van hockeyclubs, speeltuinen, maneges, fitness school). We bespreken gezamenlijk de gewenste doelen. Als jullie zelf al een campagne inclusief beeldmateriaal hebben kunnen we dit als input meenemen in het pakket voor de outlets. Wij kunnen ook de gehele campagne opzetten inclusief actie, campagnebeeld en uitvoering in design en POS.
  2. Voorstel voor de inhoud van de campagne
    • Wat wordt de ‘sellingstory’ om de outlet mee te laten doen aan de campagne
    • Wat adviseren wij aan (eventueel aanvullende) communicatiemiddelen
    • Wat adviseren wij als eventuele beloning voor de outlet voor deelname
  3. Selectie en werving
    Op basis van de besproken punten zoals in stap 1 en 2 besproken maken wij een eerste selectie van outlets en gaan beginnen met de werving naar het gewenste aantal deelnemers.
  4. Opzetten en uirollen van de campagne
    We zetten de pilot op, ontwikkelen het indien gewenst/noodzakelijke POS materiaal, zetten de eventueel benodigde logistieke stroom op en gaan de campagne daadwerkelijk uitrollen.
  5. Begeleiden en aanjagen van de outlets gedurende 6 weken
    De periode van de campagne is 6 weken. Binnen deze 6 weken begeleiden we de outlets zodat zij de campagne optimaal kunnen uitvoeren.
  6. Rapportage
    Afhankelijk van de soort campagne zullen we na afloop een rapportage opstellen met foto’s en resultaten.